بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مربی بزرگ آورده اند تا ناکامیش را به گردن دیگران بیاندازد!

http://upload7.ir/imgs/2014-05/57661436454092848879.jpg

تیم ملی را معلوم نیست به کدامیک از دهات های آفریقای جنوبی برده اند و با بهترین بازیکنان ایران مقابل چند تیم لیگی آفریقا تن به مساوی و باخت داده اند،حالا یا از گرمکن های اسپانسر تیم ملی ایراد می گیرند یا سرمربی دو تیم سپاهان و استقلال که میخواستند از حق قانونی باشگاه خودشان در یک میدان بین المللی استفاده کنند به عنوان مقصران ناکامی احتمالی تیم ملی در جام جهانی نام می برند!
اگر قرار بود یک مربی بزرگ برای تیم ملی بیاورند که دست مزد میلیاردی بگیره اما قبل از بروز هر اتفاقی دنبال پیدا کردن مقصران آن باشند و همه تقصیرات را به گردن  افراد دیگر بیاندازند،پس چرا کارلوس کروش را  انتخاب کردند؟
در همین فوتبال خودمان مربیانی چون محمود یاوری،ناصر ابراهیمی و ...هستند که حاضرند برای کسب افتخار حضور بر روی نیمکت تیم ملی ایراندر جام جهانی مسئولیت هر گونه ناکامی را به گردن بگیرندو در نهایت منتظر شنیدن هر گونه انتقادی از سوی کارشناسان فوتبال باشند!
اصلا برای چه منظور مدیران فوتبال ایران مربی بزرگ و حرفه ای از خارج از کشور برای تیم ملی انتخاب کردند!
اصولا برای چی به کروش مربی بزرگ می گویند!بزرگی و حرفه ای بودن هر مربی به چه ویژگی های بستگی دارد!؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 2 / 1393برچسب:تیم ملی ایران,کارلوس کروش,اردوی آفریقای جنوبی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com